13 t/m 16 Juli - Reisverslag uit Tokio, Japan van Suzanne - WaarBenJij.nu 13 t/m 16 Juli - Reisverslag uit Tokio, Japan van Suzanne - WaarBenJij.nu

13 t/m 16 Juli

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

16 Juli 2015 | Japan, Tokio

Hoihoi!

Aangezien ik wat gedoe heb met mijn e-mail, leek het me handig om toch even een blog aan te maken... hiermee kan ik in elk geval vanuit elk land en vanaf elke computer een berichtje schrijven :)

Nou, de lange reis naar Japan en de eerste anderhalve dag in Tokyo zitten er al op. De reis is gelukkig goed verlopen, hoewel slapen in het vliegtuig helaas niet zo`n succes was. De tussenstop in Rusland is gelukkig goed verlopen... al waren de Russen helaas net zo nors als verwacht.

Na onze reis hebben we alvast onze langste treinritten geboekt en zijn we op zoek gegaan naar ons hosel. De kamer is prima en het personeel is vriendelijk - dus dat komt wel goed!

Op de eerste avond in Tokyo zijn we naar de Sky Tree Tower en de Senjoji Tempel geweest. Zowel de Sky Tree tower en de tempel waren zeker de moeite waard. Een prachtig begin van onze reis!
Vandaag, donderdag dus, zijn we eerst naar de Tokyo Tower gegaan, en vervolgens hebben we nog een tempel en een of ander imperium van een belangrijk iemand bezocht. `s Middags hebben we een markt in een grote hal bezocht, waar ik mijn eerst brood heb gekocht (want daar lijken Japanners niet echt iets mee te hebben...). Erg lekker in elk geval.
`s Avonds zijn we naar een Robot show geweest waar we meteen een hapje Sushi naar binnen hebben gewerkt. Wat een show! Fan-tas-tisch! -> zie de foto`s en filmpjes :)

Nu ga ik snel een dutje doen... hier is het al bijna 24.00 uur, en morgen gaan we naar Disneyland, dus dat wordt weer een drukke dag!

Liefs,
Suzanne


  • 17 Juli 2015 - 17:18

    Mam:

    Suus,

    Durf je dat fruit wel te eten of is het nepfruit haha.
    Hier alles goed, heet, vakantie en vooral heeeeeel stil......
    Groetjes van oma, daar ben ik vanmiddag geweest en voor de rest alles zijn gangetje.
    Toch leuk om alvast fotootjes an je te kunnen bekijken!
    Knuffels

  • 19 Juli 2015 - 07:34

    Suzanne :

    Nou, ik durf het fruit bijna niet te kopen, want het is echt superduur! Het is wel helemaal perfect... de appels koop je per stuk - ze zijn allemaal mooi ingepakt en onbeschadigd. De druiven, tomaten en pruimen zijn heel erg groot en mooi... maar ook bijna onbetaalbaar... En dan heb ik het nog niet gehad over de meloenen! Dus als ik ergens relatief goedkoop fruit of groente zie, dan koop ik een beetje, maar ik hoef niet bang te zijn dat ik een vitamine-overschot heb als ik thuis kom denk ik :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Mijn eerste reis

Vakantie en Wereld Jamboree in Japan

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2015

Jamboree!

24 Juli 2015

23 en 24 juli

22 Juli 2015

22 Juli

21 Juli 2015

20 en 21 juli

19 Juli 2015

18 Juli
Suzanne

Actief sinds 16 Juli 2015
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 1800

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 11 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: