22 Juli - Reisverslag uit Tokio, Japan van Suzanne - WaarBenJij.nu 22 Juli - Reisverslag uit Tokio, Japan van Suzanne - WaarBenJij.nu

22 Juli

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

22 Juli 2015 | Japan, Tokio

Hallo!

Vandaag zijn we naar de gouden tempel (heel mooi) en het keizerlijk paleis geweest. Ontzettend leuk om te doen, maar helaas hebben we er minder van kunnen genieten omdat het werkelijk de hele dag heeft geregend :(

Vervolgens wilden we nog even snel naar een kasteel-gevalletje, maar helaas was die al gesloten tegen de tijd dat we daar aankwamen.

Al met al hebben we toch een fijne dag gehad die we hebben afgesloten met een lekkere pizza :)

Vanavond verhuizen we naar een ander hostel in de straat hier tegenover, omdat het hostel waar we op dit moment verblijven vol zit. Morgen stappen we op de trein naar Hiroshima. Daar verblijven we ongeveer anderhalve dag en daarna vertrekken we naar het Jamboree terrein. Spannend!

We zijn in de afgelopen dagen ook al heel veel mensen tegengekomen met scoutingdassen. Heel veel scouts, zowel IST'ers als leden zitten al in deze regio; dus als we ons ooit eenzaam zouden voelen, kunnen we supermakkelijk nieuwe vriendjes maken :D

Heel veel liefs!

Suzanne

• 23 Juli 2015 - 16:39

Mam:

Suus,

Van een beetje regen groei je misschien nog een beetje......hier is het nog steeds erg droog, dus tis toch altijd wat!
    En een pizza eten in Japan......had ook gewoon in Italie gekund, had je niet voor naar Japan hoeven te gaan.
    Goed om te horen dat er nog meer vrijwilligers zijn, zodat jullie niet met zijn tweetjes de hele Jamboree hoeven te regelen.

Xxxx mama

• 01 Augustus 2015 - 21:23

Riny En John:

We hebben net je verslagje gevonden.
    Hebben een beetje moeten googelen.
    Al veel informatie gekregen via de app.
    Jullie hebben al ontzettend veel gezien en zoals ik laatst al naar Gerard reageerde veel indrukken opgedaan.
    Dat zal in de komende weken nog wel moeten zakken.
    Nu bezig op de Jamboree zelf en over ongeveer 10 dagen alweer naar huis.
    We zijn dan heel benieuwd naar de "live-verhalen".
    Geniet er nog verder van en tot horens/ziens.

John en Riny